Punca asas Penyakit - 6 Rahsia Meningkatkan Kesihatan Anda

Punca asas Penyakit - 6 Rahsia Meningkatkan Kesihatan Anda

Untuk melawan punca asas penyakit dan meningkatkan kesihatan anda, anda boleh ikuti 6 rahsia mudah seperti yang diamalkan dalam gaya hidup kesihatan Hippocrates.

1. Dapatkan jumlah yang tepat matahari

2. Bawa lebih banyak oksigen ke dalam hidup anda

3. Hidrat dengan betul dengan yang betul air

4. Latihan

5. Rehat

6. berfikiran positif yang konsisten dan persekitaran yang positif

Sun

Menghabiskan 20-30 minit di luar rumah SETIAP HARI. Duduk atau berjalan di dalam cahaya matahari. Pastikan untuk menampung bahagian-bahagian sensitif tubuh anda. Masa terbaik untuk berada di luar rumah ada di hadapan 10:00 dan selepas 03:00. Cahaya matahari adalah yang terbaik imun sistem pembina.

Oksigen

Belajar untuk menarik nafas panjang, terutamanya apabila anda adalah sumber berhampiran oksigen (lautan, padang dan hutan, berjalan sungai, rumah hijau, pembersih udara yang menghasilkan oksigen, dan lain-lain). jika anda tinggal di persekitaran yang tercemar, membeli pembersih udara yang mencipta oksigen untuk apartmen atau rumah anda. Makan dan jus banyak pucuk. Menggunakan oksigen penambah dalam jus dan air minum.

Air

Berkualiti tinggi suling atau air reverse-osmosis adalah yang terbaik untuk minum, merendam benih dan kacang, dan memasak. Perairan lain berpotensi penuh dengan bakteria, virus, parasit, bahan kimia bukan organik, dan lain-lain

Setiap hari, mandi air panas selama 20 minit menggunakan jualan dan baking soda, halia atau tanah liat hijau (satu atau dua cawan setiap mandi) diikuti dengan bilasan sejuk pancuran mandian. Proses ini menarik toksin - logam terutama berat - keluar dari tubuh melalui kulit. Air yang ditapis boleh digunakan untuk mandi dan mandi.

Latihan

Mengamalkan rutin senaman yang kerap. Senaman meningkatkan rizab tenaga. Adakah regangan setiap hari - sekali pada waktu pagi dan sekali pada waktu malam - untuk 10-15 minit. Lakukan senaman rintangan tiga kali seminggu selama sekurang-kurangnya 30 minit. Membuka dan menutup setiap sesi dengan sesuai regangan, dan hanya menggunakan peralatan yang selamat.

Lakukan senaman aerobik empat kali seminggu selama sekurang-kurangnya 30 minit. Jenis-jenis yang terbaik senamrobik adalah berjalan pantas, berenang, dan pembangkitan semula. Selesai dengan rutin pendek regangan. Skin-berus setiap hari - sebelum mandi atau mandi - untuk 3-5 minit. Kulit memberus melonggarkan sel-sel permukaan kulit mati, merangsang titik akutekanan, dan mengaktifkan saliran limfa.

Rehat

Dengar badan anda untuk kitaran berehat. Sebagai contoh, ia adalah semula jadi untuk berehat selama 30 minit selepas setiap hidangan. Untuk pembersihan selular optimum dan pembinaan semula, jangan makan atau minum apa-apa selama tiga jam sebelum anda pergi untuk tidur pada waktu malam.

Ia adalah penting bahawa anda mempunyai tidur tanpa gangguan yang mencukupi pada waktu malam. Fast pada jus satu hari seminggu. Minum jus sahaja diperah segar, air suling, dan teh gerbil, mengambil sekurang-kurangnya tiga liter cecair pada hari puasa, dengan itu memberi saluran pencernaan anda peluang yang amat diperlukan untuk berehat.

Pemikiran Positif konsisten dan Persekitaran Positif

Positif, dan bertanggung jawab atas keadaan hidup anda. Lihat setiap peluang sebagai satu peluang untuk belajar dan kemajuan. Buat kesihatan dengan membayangkan ia dan mengikuti "garis panduan" yang datang kepada anda. Fokus kepada visi itu selama dua minit sebelum dan selepas setiap hidangan. Dan - pada saat-saat - bersyukur dengan peluang yang hidup ini.

Belajar untuk menghormati diri dan suka siapa anda. Buat harga diri notebook di mana, setiap malam sebelum anda pergi tidur, anda menulis tujuh perkara yang anda suka tentang diri anda. Kemudian - setiap tiga bulan selama 30-60 minit - mengkaji semula apa yang anda tulis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar