Didedahkan - 3 Cemerlang Yis Asli Rawatan Jangkitan Yang Sangat Membantu Mengawal Gatal anda

Didedahkan - 3 Cemerlang Yis Asli Rawatan Jangkitan Yang Sangat Membantu Mengawal Gatal anda

Jika anda seperti saya, anda tahu bagaimana memalukan dan jelas mengecewakan ia boleh apabila anda telah mendapat jangkitan yis jahat yang hanya tidak akan hilang. Gatal-gatal yang berterusan, kesakitan yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan cukup untuk meninggalkan sesiapa pun berasa amat tertekan dan turun dalam kesedihan.

Jangan bimbang walaupun ...

Anda akan menemui 3 dengan rawatan jangkitan yis yang boleh anda gunakan sebagai cepat untuk mengawal sementara keadaan amat mengecewakan ini.

Jadi mari kita digalakkan untuk menterjemah, hendaklah kita?

Remedy # 1

Tanpa gula Cranberry Juice

Ia adalah idea yang baik untuk minum segelas segar, jus cranberry tanpa gula, setiap hari, kerana ia telah dikenali sebagai yis rawatan jangkitan yang hebat yang boleh memberikan kelegaan jangka pendek.

Remedy # 2

Slippery Elm Bark

Walaupun kulit elm yang licin mungkin agak sukar untuk mencari, ia pasti satu ubat rumah yang terbaik untuk jangkitan yis di luar sana yang boleh memberikan sedikit kelegaan cepat. Bukan sahaja ia sementara menghilangkan gatal-gatal, tetapi ia juga memudahkan mereka yang tidak tertanggung bengkak dan pembakaran sensasi.

Cuba untuk membeli kulit elm yang licin dalam bentuk serbuk. Selepas itu, masukkan sedikit air untuk membuat pes daripadanya. Seterusnya, berhati-hati memohon pes pada semua kawasan yang terlibat seberapa kerap yang perlu.

Remedy # 3

Minyak pokok teh

Teh minyak pokok dikenali sebagai rawatan jangkitan yis yang berfungsi sebagai penyelesaian jangka pendek yang sesuai bagi keadaan ini menjengkelkan.

Sapu sedikit minyak pokok teh pada semua kawasan yang terjejas dan biarkan selama sekitar 2 jam. Bilas dengan air suam selepas itu.

Nah, itu sahaja untuk artikel ini. Perlu diingat bahawa sementara rawatan ini telah dikenali untuk bekerja dengan hebat sebagai penyelesaian jangka pendek, mereka sudah tentu tidak dimaksudkan sebagai penyelesaian kekal.

Anda lihat, untuk membuang jangkitan yis sekali dan untuk semua, anda akan memerlukan ubat yang lebih kuat dan kekal ... ubat semula jadi yang boleh dengan mudah diperolehi, dan yang tidak menyebabkan apa-apa kesan sampingan langsung .

Syukurlah, seperti rawatan yang kini telah dijumpai!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar