Candida penumbuhan yg terlalu cepat Gejala - gejala yang paling biasa Disebabkan oleh Candida penumbuhan yg terlalu cepat

Candida penumbuhan yg terlalu cepat Gejala - gejala yang paling biasa Disebabkan oleh Candida penumbuhan yg terlalu cepat

Saya bayangkan jika anda mencari untuk candida gejala penumbuhan yg terlalu cepat anda mula menjadi Mengetahui yis bermasalah ini. Anda harus berbangga, manakala kebanyakan orang sengsara akan MD mereka untuk tanda-tanda mereka hanya menerima lebih banyak pil untuk masalah mereka yang anda sedang mencari untuk sedikit minuman keras masalah di putik dan saya tabik anda untuk itu. Dengan penyelidikan yang semakin meningkat yang keluar menghubungkan candida kepada pelbagai penyakit terutamanya kanser ia tidak pernah terlalu awal untuk mula menghapuskan penumbuhan yg terlalu cepat candida kronik dari kehidupan anda.

Tanda-tanda yang Biasa Candida Punca

Terdapat banyak tetapi saya akan menyenaraikan off kini yang paling biasa dalam tiada perintah tertentu iaitu:

Alahan, Arthritis, Kebimbangan, Kembung, Ketidakseimbangan Gula Darah, Brain Kabus, Mengidam untuk Alkohol, Mengidam untuk Gula atau Roti, Kemurungan, Cirit-birit, Keletihan, Ketidakseimbangan Hormon, Gangguan usus, Kekebalan Diturunkan, masalah haid, perubahan mood, Makanan Pelbagai Sensitiviti, Oral Thrush, Sendi Sakit, tumpuan lemah, Pos titisan hidung, Kepekaan kepada Chemicals, Kepekaan kepada Perfume, Kepekaan kepada asap tembakau, Kesesakan Resdung, Ruam Kulit, Jangkitan Saluran Kencing, keputihan, Berat Badan, Berat Badan.

Phew! Saya tahu ia boleh menjadi meletihkan membaca bahawa ia telah menulis. Gejala-gejala ini sudah tentu hanya sekeping teka-teki sebagai candida menyebabkan disfungsi dalam badan ia membawa kepada penyakit yang lebih kronik dan teruk. Seperti yang saya sebutkan kanser baru-baru ini telah membuat sambungan ke candida kerana sifat perkembangan mereka terikat dengan persekitaran anaerobik dan penapaian yang sering dikaitkan dengan pembangunan kedua-duanya. Malah ia ditemui dalam kajian yang lebih 95% daripada pesakit yang meninggal dunia dengan kanser kemudiannya didapati semua mempunyai jangkitan candida teruk juga!

Yang asas yang candida berdiri di atas adalah diet anda, jika anda menjadi semakin ketat dengan diet anda, anda akan mendapati bahawa candida akan mula hilang. Sudah tentu maka ada perkara menghapuskan bukan sahaja penumbuhan yg terlalu cepat semasa anda tetapi semua faktor-faktor yang membolehkan ia untuk membangunkan di tempat pertama di samping memperkukuhkan organ supaya mereka dapat mencapai fungsi yang optimum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar