Kuku jari kaki Kulat - Nail Kulat Menyembuhkan untuk Dapatkan Itu Kulat Daripada Way

Kuku jari kaki Kulat - Nail Kulat Menyembuhkan untuk Dapatkan Itu Kulat Daripada Way

Kulat kuku boleh menyakitkan dan ke bawah kanan pedih. Jika kita berhadapan dengan masalah ini buat masa ini, maka anda perlu belajar beberapa penawar kulat kuku untuk membantu menghilangkan kulat yang dahsyat yang telah tinggal di kuku anda. Kedua-dua kuku kaki dan kuku boleh mendapatkan kulat, tetapi ia adalah lebih biasa dalam kuku kaki.

Berjalan di sekitar keadaan berjalan kaki, terutamanya di kawasan basah dan berkongsi gunting kuku dan fail orang lain adalah beberapa cara anda boleh datang ke dalam hubungan dengan masalah ini. Seperti yang kita menulis artikel ini, kami akan memberitahu anda beberapa ubat kulat kuku yang telah terbukti berjaya.

Pertama sekali, apabila anda mempunyai masalah ini, kuku anda akan menjadi warna yang berbeza. Lebih daripada mungkin, mereka akan menjadi kuning atau coklat dalam warna. Apabila anda berjalan, ia boleh agak menyakitkan dan tidak selesa pada setiap masa. Kami tidak boleh menekankan betapa pentingnya untuk merawat masalah ini.

Jika tidak dirawat, maka keadaan itu hanya boleh menjadi lebih buruk dan yang tidak adalah apa yang anda perlukan. Terdapat banyak ubat-ubatan di luar sana yang akan merawat kuku anda, tetapi ada juga beberapa orang asli, yang boleh anda gunakan. Pemulihan biasanya ditemui oleh orang-orang yang akan melalui percubaan dan kesilapan.

Pertama sekali, kami mempunyai Apple Cider Vinegar dan. Semua yang anda perlu lakukan adalah rendam kaki anda dalam penyelesaian ini yang mempunyai bahan-bahan ini. Selepas melakukan ini selama beberapa minggu, anda akan mula melihat peningkatan. Walau bagaimanapun, ubat ini boleh mengambil masa sehingga beberapa bulan secara rasmi membuangnya.

Terdapat banyak minyak semula jadi anda boleh gunakan untuk merawat ini. Anda mempunyai minyak lavender, minyak serai, rosemary merah dan juga garam Epsom. Semua perkara-perkara ini mempunyai sifat antibiotik, yang akan mempunyai jadikan orang-orang kuku.

Anda juga boleh bertukar kepada beberapa barangan biasa anda lihat di seluruh rumah anda. Ini melibatkan Vapor Rub, Hidrogen Peroksida dan Listerine. Terdapat begitu banyak penawar kulat kuku di luar sana dan anda perlu memilih salah satu yang berbunyi yang terbaik untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar