Pemulihan Heartburn - Adakah Mereka Con satu?

Pemulihan Heartburn - Adakah Mereka Con satu?

Sebagai seorang yang telah mengalami untuk beberapa tahun dari pedih ulu hati saya fikir ia adalah masa semua orang yang baharu kebenaran tentang ubat pedih ulu hati.

Tindak balas segera kepada kesakitan pedih ulu hati dan rasa tidak selesa - untuk mencapai ubat pedih ulu hati yang anda beli di kedai ubat atau pasar raya. Terdapat berjuta-juta ini ada dan jelas menjana berjuta-juta Dolar setahun dalam jualan.

Persoalan yang timbul ialah adakah mereka menyembuhkan pedih ulu hati? Jawapan? A membanggakan besar NO!

Bagi kes-sekala pedih ulu hati mereka akan melegakan gejala-gejala dan orang yang tidak akan mengalami satu lagi serangan untuk mungkin satu lagi beberapa minggu atau bulan yang tidak munasabah. Walau bagaimanapun, bagi orang seperti saya yang mengalami sentiasa ia adalah perkara yang berbeza.

Saya telah benar-benar cuba beratus-ratus jenis dan jenama semua yang mengaku menyelesaikan masalah dengan cepat dan mudah. Perkara yang membimbangkan saya adalah apa yang mereka DON, T memberitahu anda.

Yang benar adalah bahawa lebih remedi kaunter pedih ulu hati JANGAN mengubati masalah ini. Mereka hanya melegakan kesakitan yang terbakar untuk tempoh masa yang terhad. Lebih membimbangkan kepada saya adalah hakikat bahawa jika ubat-ubatan ini digunakan untuk tempoh yang lama masa yang mereka boleh menyumbang kepada masalah kesihatan yang lain contohnya pautan yang didapati antara ubat-ubatan dan tekanan darah tinggi dan penyakit serius yang lain.

Ubat yang ditetapkan oleh doktor anda adalah benar-benar tidak lebih baik. Mereka mungkin menjadi lebih cekap pada menjaga gejala di teluk untuk lebih lama tetapi ada tangkapan. Sebahagian besar tidak boleh ditetapkan lebih daripada 12 minggu. Sebab? Selepas waktu ini terdapat kecenderungan bagi mereka untuk menggalakkan perut untuk menghasilkan asid yang berlebihan.
Jadi, 3 bulan rawatan kemudian kembali ke satu persegi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar