Menyembuhkan Asli Dengan Homeopathy

Menyembuhkan Asli Dengan Homeopathy

Apabila anda mula mencari, penawar semula jadi melimpah ruah. Dari resolusi pesat gigitan serangga yang mudah, untuk penyembuhan kronik, melumpuhkan, membuang dan penyakit membawa maut. Semua boleh sembuh secara semula jadi. Kuncinya adalah dalam mencari punca.

Beberapa penyebab adalah mudah untuk melihat. Sebagai contoh, jika anda kerap makan donat untuk sarapan pagi, makan tengah hari burger untuk dan microwave paket untuk makan malam, anda tahu kesihatan anda tidak akan, tidak boleh, lepas. Ia boleh menjadi mudah.

Jadi, bersenjata dengan jenama baru homeopati kit pertolongan pertama anda, anda mahu ajaib membawa beberapa penawar semula jadi untuk anda dan keluarga anda.

Katakan anak muda anda telah digigit oleh lebah. Laman web ini bengkak, menjadi merah dan ketat untuk merasa. Dia mengadu sakit rasa pedih atau terbakar. Dia mungkin atau tidak mungkin alah kepada lebah, tetapi jika dia, ada kemungkinan yang sebenar beliau menjelajah ke kejutan anaphylactic.

Membuat keputusan mengenai pertama cuba pendekatan penawar semula jadi, anda boleh dengan pantas membaca manual kit anda. Apis seolah-olah menjadi ubat yang sesuai, memandangkan punca dan gejala paduan, dan juga sejarah yang lalu.

Anda memberi dia satu dos. Sepuluh minit anda memberi dia satu lagi dos. Merengek mengurangkan sedikit. Anda memberikan satu lagi dos sepuluh minit kemudian. Anda tidak bayangkan, merengek telah hampir reda. Dua puluh minit kemudian, ia bermula lagi. Satu lagi dos. Dia kaum off bermain.

Beberapa jam kemudian, dia meminta untuk dos lain. Yang mana masa laman web ini telah bertambah banyak dan anda berasa cukup gembira dengan diri sendiri.

Kucing anda datang ke rumah satu hari, rasa agak maaf untuk dirinya sendiri. Pada pemeriksaan lebih dekat, anda melihat beberapa tanda pada kakinya yang kelihatan seperti tanda gigitan. Anda tahu dia cenderung untuk bermain dengan ular bayi yang biasa di mana anda tinggal. Jadi, anda takut akan lebih teruk.

Walaupun ini adalah barangan cukup serius, anda digalakkan oleh kejayaan masa lalu anda, jadi anda memilih untuk penawar semula jadi mendekati lagi. Menggali homeopati kit pertolongan pertama anda, anda melihat ke atas gigitan dari haiwan beracun.

Ia memberitahu anda untuk memberi Aconite pertama untuk kejutan, kemudian Ledum untuk gigitan. Kemudian untuk ganti mereka setiap sepuluh minit. Kucing anda tidak kelihatan di fikiran ini sama sekali. Anda rasa dia tahu anda cuba untuk membantu. Selepas beberapa jam, anda mula melihat dia adalah nyata santai dan cuba untuk tidur. Anda meninggalkan dia, menyemak kepadanya dengan kerap.

Petang itu, dia terjaga, menuntut makan malam seperti biasa. Sekarang anda benar-benar masuk ke dalam langkah anda.

Ragu-ragu untuk yang terakhir, pasangan anda datang ke bawah dengan demam selepas berenang dalam air sejuk pada hari yang panas. Mukanya kelihatan merah, anda boleh melihat carotids berdebar-debar di kerongkong. Dia membakar dengan demam. Anda telah mendengar bahawa demam adalah tindak balas yang baik dari tubuh untuk menghentikan menyerang patogen mengambil memegang. Tetapi anda sedikit cemas demam beliau semakin melonjak melalui 38 darjah C dan semakin meningkat.

Anda, sekarang dipercayai homeopati pertama kit pertolongan, keluar lagi. Anda boleh dengan cepat mengimbas arahan dan membuat keputusan mengenai Belladonna. Meletakkan pillule (pil kecil) ke dalam setengah gelas air, anda sudu sedikit air ke dalam mulut pasangan anda, setiap beberapa minit. Ia tidak lama sebelum anda melihat dia berehat dan tidur.

Satu jam atau lebih kemudian dia bangun, mengambil seteguk lain dan jatuh kembali untuk tidur. Tipikal jantina beliau, walaupun benar-benar pulih dalam hanya beberapa jam, dia meletakkan ke bawah untuk Fluke, kebetulan, bukan serangan yang sangat buruk. Anda menyusuinya. Anda tahu yang berbeza.

Oleh itu, apabila tidak boleh anda cuba untuk mencapai penawar semula jadi dengan ubat kit rumah anda?

Well, pertama, apabila anda mempunyai keadaan yang serius dan remedi yang dipilih seolah-olah tidak menjadi mempunyai apa-apa kesan. Kedua, apabila kit ubat nampaknya tidak menutup kemungkinan itu. Ketiga dengan apa-apa penyakit yang serius atau kronik. Penyakit serius sering mempunyai lebih daripada satu sebab dan banyak faktor yang perlu dipertimbangkan. Sebagai contoh, saya kerap dihubungi dengan bagaimana seseorang boleh membantu diri mereka dengan sakit kanser.

Ini adalah cara di luar skop yang prescriber rumah. Mendapatkan perkhidmatan yang homeopati profesional atau ahli terapi pilihan anda dalam keadaan ini. Anda perlu tahu lebih banyak daripada kit boleh memberi anda.

Satu penyakit kronik adalah salah satu yang tahan lama, sering sepanjang hayat anda (tetapi tidak dengan homeopati!).

Rumah yang menetapkan homeopati kit pertolongan cemas biasanya meliputi keadaan akut - yang boleh melihat membimbangkan, tetapi biasanya diselesaikan dalam masa beberapa hari atau minggu. Dan ini adalah di mana anda boleh lakukan paling baik, ini adalah di mana penawar semula jadi anda akan menjadi kejadian biasa.

Jadi belajar untuk tahu apa yang boleh dan tidak boleh merawat, tahu bahawa anda akan melakukan kesilapan dan anda tidak akan sentiasa mendapat dengan betul, dan diberi kuasa oleh mereka penawar semula jadi ajaib yang tidak lama lagi akan menjadi perkara biasa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar