Pemulihan Thrush Home - 4 Alternatives mudah

Pemulihan Thrush Home - 4 Alternatives mudah

Jika anda sedang mencari untuk rawatan rumah seriawan maka anda akan gembira untuk mengetahui bahawa sebenarnya ada beberapa remedi rumah seriawan yang selamat dan berkesan untuk dipilih! Ini semua termasuk bahan-bahan semulajadi yang boleh memberi anda bantuan yang anda perlukan, selamat dan dari keselesaan rumah anda sendiri. Berikut adalah beberapa.

Probiotik Yogurt: Bahan-bahan aktif dalam yogurt probiotik diketahui membunuh yis supaya merawat seriawan anda adalah hanya satu perkara yang meletakkan yogurt beberapa dalam mulut anda dan memegangnya di sana untuk beberapa minit. Adakah ini beberapa kali setiap hari sehingga ia hilang.

, Minyak Kelapa tulen mentah: ini boleh ditambah kepada makanan untuk membantu meningkatkan sistem imun anda dan boleh digunakan untuk mulut beberapa kali setiap hari untuk merawat seriawan mulut dan melegakan gejala-gejala anda.

Tea Tree Oil: ini tertanya-tanya-penawar berfungsi pada beberapa perkara dan yang termasuk jangkitan pada kulit dan mulut (seriawan). Ia adalah selamat untuk digunakan secara lisan dalam dos yang kecil dan boleh digunakan untuk mulut. Jika anda letih menggunakannya kerana bau kuat maka mencairkan ia dengan sedikit minyak zaitun pertama. Ia benar-benar selamat!

Minyak Oregano: Ini adalah satu lagi ramuan yis melawan yang boleh digunakan ke mulut beberapa kali setiap hari sehingga ia telah hilang.

Semua ubat-ubatan ini yis mulut rumah jangkitan telah terbukti berkesan selama bertahun-tahun dan tahun-tahun dan benar-benar selamat dan yang semula jadi supaya mereka boleh digunakan pada orang dewasa dan kanak-kanak. Menjaga sistem imun anda juga akan membantu anda untuk menyembuhkan jangkitan anda lebih cepat dan mencegah jangkitan masa depan juga. Diet yang seimbang yang rendah yis juga merupakan cara yang baik untuk membantu perkara-perkara bersama-sama dan menjaga tubuh anda selamat daripada jangkitan yis masa depan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar